piątek, 7 czerwca 2013

Kobieta w czerwieni

Kobieta w czerwonej sukience prawdopodobnie chce zostać zauważona, bo taka sukienka zwraca uwagę nieomal każdego. Jest w niej jakaś magia. Prawdopodobnie na każdej studniówce była choć jedna dziewczyna w czerwonej sukience. Na mojej była. Nie, to nie byłam ja :)
Tak do końca nie wiem czy to wszystko prawda. Pewne jest to, że czerwona sukienka świetnie wychodzi na zdjęciach, dlatego warto mieć w szafie choć jedną i nie zapomnieć jej zabrać ze sobą na urlop ;)

źródło: asos

PS ;)

4 komentarze:

  1. CZerwone sukienki są bardzo kobiece i też uważam, że każda kobieta powinna mieć w szafie przynajmniej jedną taką sukienkę! Tym bardziej ze odcienie czerwieni jest bezliku i każdy do swojej urody będzie w stanie dopasować jakiś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy lata temu byłam na szkoleniu "Twój typ kolorystyczny" i tam dowiedziałam się, że każdej kobiecie jest dobrze w czerwieni, bo tak jak Marta napisałaś czerwień ma wiele odcieni (czerwień krwista, makowa itd.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba powinnam kupic choć jedna sukienkę bo w mojej szafie sukienek brak, no może oprócz ciążowej (której i tak nie założyłam ani razu przez 3 ciąże)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupić i założyć, bo sukienki fajne są ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...