czwartek, 20 czerwca 2013

Manicure step by step

Ostatnio moją uwagę na siebie zwróciły moje dłonie. Na paznokciach resztki lakieru, przesuszona skóra rąk... No tak, notoryczny brak czasu zaatakował już dłonie. Pora na manicure. Robię go zgodnie z instrukcjami StyleSuzi, której filmik instruktażowy zamieszczony na YouTube przypadł mi do gustu kilka lat temu. Manicure step by step:
  1. Wszystkie paznokcie należy obciąć do zbliżonej długości,
  2. W dłonie należy wmasować krem odżywczy,
  3. Wymoczyć opuszki palców w ciepłej wodzie (ok. 5 min) a w naskórek przy paznokciach wsmarować balsam ew. wazelinę kosmetyczną,
  4. Wypchać skórki z płytki paznokcia w kierunku wału paznokciowego (skórki chronią macierz paznokci dlatego nie wolno ich obcinać za wyjątkiem skórek „martwych”),
  5. Przy użyciu pilnika nadać paznokciom odpowiedni kształt,
  6. Przy pomocy polerki wypolerować paznokcie,
  7. Zmywaczem do paznokci oczyścić płytkę z resztek lakieru itp.,
  8. Na płytkę paznokcia nałożyć podkład, który w przypadku kolorowego manicure ochroni ją przed przebarwieniem,
  9. Pomalować paznokcie cieńką warstwą barwnego lakieru, a po jej wyschnięciu nałożyć lakier raz jeszcze,
  10. W celu zwiększenia trwałości manicure na lakier nałożyć lakier nabłyszczający. 


Mój lakierowy typ na lato:

Sally Hansen
Complete Salon Manicure
Kook-A-Mango
#560

źródło: www.sallyhansen.com


2 komentarze:

  1. Oj, mam taki sam problem tyle, że nie z powodu braku czasu. Pracuję w rękawiczkach, żaden lakier się nie trzyma a do tego paznokcie mają tendencje do rozdwajania się. Ale jak tylko zmienię moją karierę to zabieram się dbanie o paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o mam ten sam problem, u mnie jak już mam chwilę dla siebie to już nie mam siły

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...