piątek, 5 lipca 2013

Siła koloru

O tym, że lepsza dla kobiety jest bluzka w "jej kolorze" niedopasowana krojem, niż dobrze skrojona w kolorze nie odpowiednim dla niej, usłyszałam kilka lat temu na warsztatach Moc barw – Twój typ kolorystyczny. Na szkoleniu dowiedziałam się również, że oprócz czterech podstawowych pór roku (wśród typów urody) istnieje jeszcze osiem pośrednich oraz że jestem jesienią a nie zimą, i to chyba był dla mnie największy zonk :)

Naprawdę warto poświęcić trochę czasu i zastanowić się jakim typem kolorystycznym jestem, bo ubrania w kolorach korzystnych dla nas sprawiają, że nasze oczy błyszczą, zęby wydają się bielsze a cera promienieje. Zamiast komplementów w stylu "Piękna sukienka" zaczynamy słyszeć  "Pięknie dziś wyglądasz". Poniżej zamieszczam znalezione na blogu Cardigan Empire zestawienia, które z pewnością ułatwią nam odnalezienie kolorów korzystnych dla nas .

źródło: Cardigan Empire



źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

źródło: Cardigan Empire

7 komentarzy:

  1. zdaje się, że jestem clear spring. jak to przetłumaczyć? chłodna wiosna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tłumaczenia powiedziałabym, że jasna, czysta wiosna, ale patrząc na pozostałe dwie wiosny to właśnie chyba chłodna :)

      Usuń
  2. A ja i tak nie mam pojęcia ;) Nawet nie wiem czy jestem typem 'hlodnym' czy 'ciepłym'... z kolorów nigdy nie byłam za dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaz po chwili przemyśleń chyba jestem jednak czystą wiosną ;)

      Usuń
  3. Ja jestem albo cool winter, albo clear winter. Nie umiem zdecydować
    Skórę mam w odcieniu very pale beige, ale oczy zielone :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te zestawienie. Już kiedyś o nich słyszałam. Ale jakoś nie mogę się zdefiniować...Za dużo tam blondów. Muszę chyba posiedzieć spokojnie i pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem soft autumn - świetna zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...