środa, 14 sierpnia 2013

Tu i teraz na 100%

Od jakiegoś czasu staram się  nie odkładać życia na później. Czasem dzieje się dużo, brak czasu i sił, a czasem po prostu jestem. Zdałam sobie sprawę, że życie to sztuka wyboru. Listę marzeń zamieniłam na listę rzeczy do zrobienia. Kiedy coś idzie nie tak, staram się nie tracić pogody ducha, i pamiętać, że każdy dzień potrzebuje nocy. Próbuję żyć ze wszystkich sił, bo cud istnienia to zaledwie chwila, no może dwie. Jestem wdzięczna za dar życia i zbieram szczęśliwe chwile. Namawiam więc do zrobienia pierwszego kroku w kierunku realizacji skrywanych pragnień właśnie dziś, bo



10 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jakie jest Twoje skrywane marzenia do którego zamierzasz dążyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że jeśli zdradzamy swoje marzenia, osłabiamy szansę na ich realizację, ale także, że jeśli zaczynamy mówić o nich otwarcie stają się one naszą rzeczywistością :) Odpowiem zatem tak: chciałabym być sobie sterem, żeglarzem i okrętem. Jestem na wychowawczym, ale marzy mi własna działalność. Na razie w moich pomysłach zawsze było jakieś ale, ale niedawno pojawiła się nowa koncepcja.. Analizuję ją dokładnie i może, może to będzie to :) Jak mój projekt zacznie przybierać realne kształty dam znać na blogu, a jak nie będę szukać dalej :)

      Usuń
  2. Słuszne podejście, szkoda że większość tak nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo do mnie przemawia idea życia tu i teraz, tym bardziej że nie mamy żadnej pewności co skrywa dla nas przyszłość. Ja wczoraj przeżyłam kolejne silne trzęsienie ziemii i tak sobię myślę że może jednak warto to wszystko co chcemy w życiu zrobić, robic jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też żyjemy tu i teraz :) To chyba njpiękniejsza filozofia!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja zaczynam się uczyć takiego podejścia do świata. Raczkuję dopiero i różnie mi to wychodzi ale entuzjazm mi jeszcze nie opadł więc może małymi kroczkami, a mi się uda...kto wie? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...