poniedziałek, 16 września 2013

"Kocham cię życie"

Książkę Radość każdego dnia autorstwa Byron Katie i Stephena Mitchell, kupiłam całkiem przypadkiem na promocji w hipermarkecie za 4,99 zł (!!!). Jej lektura jest dla mnie fascynującym doświadczeniem. Sprawia, że budzi się we mnie rozpierająca radość życia, a dusza śpiewa "Kocham cię życie".  


 Kilka cytatów z pierwszych rozdziałów, które z pewnością zostaną we mnie na dłużej:

"Odkryłam, że kiedy wierzyłam swoim myślom, cierpiałam, a kiedy im nie wierzyłam nie cierpiałam, i że to samo dotyczy wszystkich."

"Nikt nie jest bardziej wyjątkowy od innych. Nie ma żadnych guru, którzy w magiczny sposób mogą sprawić, że staniesz się oświecony."

"Jeśli darzysz wielkich ludzi nadmiernym szacunkiem, nie będziesz w stanie dostrzec wielkości w sobie. Każda cecha, którą dostrzegasz u innych, jest już w tobie, ponieważ to ty dostrzegasz, a to, co dostrzegasz pochodzi od ciebie."
Byron Katie, Radość każdego dnia


6 komentarzy:

  1. Lubię takie motywacyjne książki! Jak się w nie wczytasz, to potrafią świetnie podnieść nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się. Dodatkowo, żeby przyjąć "Radość każdego dnia" trzeba otworzyć umysł, bo filozofia autorki, może wydawać się nieco "odjechana", ale nakręca bardzo pozytywnie, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. madre slowa zacytowałaś! Nie widze nigdzie e-booka, jaki to hipermarket? :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...