środa, 23 października 2013

Pomysł na śniadanie #4: Placuszki z bananem

Zawsze jak sięgam po banana, przypomina mi się Marta, która mówiła, że jada je niemalże codziennie, bo poprawiają humor. Zatem na dobry początek dnia polecam bardzo proste i smaczne placuszki z bananem.


Placuszki z bananem

składniki:
(ok. 12 sztuk)
1 banan
1/8 szklanki mleka
1 jajo
2 kopiaste łyżki mąki
1 łyżeczka cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
olej

przygotowanie:
Do wąskiego i głębokiego naczynia wlać mleko, dodać banana i zmielić blenderem na gładko. Dodać jajo, mąkę, cukier, proszek do pieczenia, sól i ponownie wszystko zmielić. Na patelni rozgrzać olej, zmniejszyć moc grzania o 1/3 i za pomocą dużej łyżki nakładać ciasto na patelnię (1 łyżka ciasta na jeden placuszek). Po ok. 15 sekundach placki obrócić i smażyć jeszcze kilka sekund. Wykładać na talerz wyłożony ręcznikiem papierowym lub papierem śniadaniowym w celu usunięcia nadmiaru oleju. Podawać z cukrem pudrem. Polecam !


4 komentarze:

  1. No i znowu pyszności :) Muszę to kiedyś zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O super przepis. Staś zajada placuszki z bananem w wersji dla alergika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Banany jadam praktycznie codziennie:) Robiłam banany w cieście, ale nie zmiksowane, muszę zrobić koniecznie takie placuszki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. O! A ja właśnie dziś zamierzałam szukać przepisu na takie placuszki! Jutro śniadanie u mnie według Twojego przepisu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...