czwartek, 3 października 2013

TOP TEN Seriale kryminalne minionego stulecia

Pamiętam czwartkowe wieczory, gdy rodzinnie zasiadaliśmy przed telewizorem, aby obejrzeć odcinek kryminału, który akurat puszczali w telewizji. Kiedyś było inaczej ;) Dziś seriale kryminalne są chyba lepsze, ale tamte darzę dużym sentymentem, a Nowojorskich gliniarzy, Jima Profita, Żar tropików i Morderstwo z przyjemnością obejrzałabym raz jeszcze.  Zapraszam na małą podróż w czasie ;)

Kojak 1973-1978



Niebezpieczne ujęcia 1984-1985 (Na planie serialu zginął odtwórca głównej roli męskiej Jon-Erik Hexum, strzelając sobie dla żartów w głowę z karabinu naładowanego ślepymi nabojami.)



Dempsey i Makepeace na tropie 1984-1986



Policjanci z Mimi 1984-1989



Na wariackich papierach 1985-1989 (Spojrzenie Bruce i jego dowcip - bezcenne.)



Gliniarz i prokurator 1987-1992 (Ach, ten Jake :))



Zawód policjant 1989-1990



Żar tropików 1991-1993 (Kocham do dziś za Nicka Slaughtera, intro i bardzo wakacyjny klimat.)

.


Jim Profit 1996



Nowojorscy gliniarze 1993-2005 (Co prawda puszczany był w niedzielne wieczory i nie widziałam wszystkich serii, ale to chyba mój number one. Kocham w nim wszystko, a w szczególności sposób prowadzenia kamery.)



Morderstwo 1995-1997 (Dla mnie kryminał I klasa.)

źródło: www.aarp.org

Nash Bridges1996-2001 (Ach, te marynarki Nasha :))


Seriali jest co prawda 12, ale lubiłam każdy.

7 komentarzy:

  1. uwielbiałam na wariackich papierach - ta chemia między bohaterami to było coś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę tu częściej zaglądać, fajnie piszesz i fajne masz tematy :) dzięki za wszystkie komentarze a co do tych seriali to dla mnie żar tropików jest numerem 1 ! Aż się łezka w oku kręci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bruce, to było to !
    A ja jeszcze oglądałam, pamiętam w liceum chyba JAG - Wojskowe Biuro Śledcze. Żadnego odcinka nie przegapiłam. Ach te czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście był, pamięć jednak zawodna jest ;)

      Usuń
  4. Jaka klasyka! Teraz to nawet nie wiem co leci bo od 10 lat nie mamy telewizora, ale te filmy to tysiace wspomnien :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...