czwartek, 7 listopada 2013

Liebster Blog Award #2

Otrzymałam kolejną nominację Liebster Blog Award. Nominowała mnie Agata Skaruz. Bardzo dziękuję :) Jak już kiedyś napisałam, nie jestem zwolenniczką jakichkolwiek łańcuszków, dlatego "nie podam dalej".  W ramach podziękowania za wyróżnienie moje odpowiedzi na pytania:

  1. Mam słabość do... mocnej kawy i niezdrowych przekąsek
  2. W ludziach lubię… otwarty umysł
  3. Jaki smak najbardziej współgra z Twoim charakterem? każdy wyrazisty
  4. Co Cię denerwuje? miejscami - własny charakter
  5. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż? dookoła świata
  6. Jaką książkę możesz polecić na jesienny wieczór? Tysiąc drzewek pomarańczowych
    , Przepiórki w płatkach róży (Laura Esquivel), Przepis na małżeństwo doskonałe (
  7. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? bez śmierci
  8. Co sądzisz o Kominku? inspiruje
  9. Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga? potrzeba tworzenia
  10. Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem? nie liczę, ale z pewnością za dużo :)
  11. Jak minął Twój ostatni weekend? intensywnie - odwiedziny u najbliższych A. i reset w moim rodzinnym miasteczku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...