wtorek, 5 listopada 2013

Małżeńskie wiraże

Obrączki, Dwie, Złote

Znam Go niemalże na pamięć przez co jest dla mnie przewidywalny. Swój czas zaczynam poświęcać na swoje sprawy, bo On nie potrzebuje tylu słów. Nasza miłość się wypaliła. W trudnych chwilach czuję, że jestem słaba i samotna. Pierwsze zauroczenie minęło, On już nawet nie stara się mi zaimponować. Jestem rozczarowana. Ochota na igraszki czasem słabnie, czuję na plecach oddech rutyny. Mamy różne poglądy na niektóre sprawy i miejscami jesteśmy z zupełnie innej bajki, dlatego czuję, że jesteśmy źle dobrani.

Znam Go niemalże na pamięć przez co łatwiej mi Go zrozumieć. Swój czas zaczynam poświęcać na swoje sprawy i poznaję inny rodzaj satysfakcji. Nasza miłość weszła w kolejną fazę. W trudnych chwilach mogę wygadać Jemu swoją samotność przez co jest mi łatwiej i odradzam się. Pierwsze zauroczenie minęło, On już zna moją jasną i ciemną stronę. Jestem bezpieczna. Ochota na igraszki ma różną intensywność, więc rutyna nam nie grozi. Mamy różne poglądy na niektóre sprawy i miejscami jesteśmy z zupełnie innej bajki, przez co nie zamykamy się w klatce własnych przekonań co stymuluje  rozwój każdego z nas. Kocham Go.
 

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...