środa, 13 listopada 2013

Pomysł na śniadanie #6: Zapiekanki z serem i pomidorem

Na zapiekanki nie trzeba mnie długo namawiać. Te dzisiejsze mają chrupiące brzegi i miękkie wnętrze. Pokrojenie pomidora w kostkę sprawia, że pomidor "nie ciągnie się", a jedzenie zapiekanek to czysta przyjemność :)




Zapiekanki z serem i pomidorem

składniki:
2 kajzerki
ok. 50 g żółtego sera drobno startego
1 pomidor
masło
sól
pieprz
bazylia
oregano

przygotowanie:
Piekarnik nagrzać do temp. 190oC. Pomidora umyć (ew. sparzyć i obrać ze skóry), pokroić w kostkę, doprawić solą, pieprzem i bazylią. Wymieszać. Kajzerki przekroić na pół i posmarować masłem. Na bułki nałożyć uprzednio przygotowanego pomidora oraz starty ser. Posypać oregano. Zapiekać w piekarniku przez ok. 5 minut. Polecam.


10 komentarzy:

  1. Jejku, jak to wszystko wspaniale wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. A no wygląda, apetycznie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Awards, ujawnisz o sobie 7 rzeczy?
    szczegóły: http://matkabrowar.blogspot.com/2013/11/weekend-zakupy-i-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiekanki wyglądają pysznie:) My robimy czasem na kolację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. nominowałam Cię do Versatile Blogger Award :) zapraszam :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie zapiekanki - często z odrobiną cebuli i pieczarkami ;) Smaka mi narobiłaś a ja teraz staram się unikać sera żółtego....

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm, ale mi smaka narobiłaś, będę tutaj zaglądać może zainspirują mnie Twoje przepisy, a ja zmieniłam adres swojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, mi też smaku narobiłąś na wieczór, a kajzerki wyszły....:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale apetycznie wglądają Twoje zapiekanki. Przypomniałaś mi, że bardzo dawno takie jadłam. Muszę koniecznie jutro zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...