niedziela, 17 listopada 2013

Versatile Blogger Award

Zostałam zaproszona do zabawy Versatile Blogger Award. Zaprosiła mnie ancimamcia (Wierszomania- blog wierszem pisany) oraz AniaW (Mamania). Bardzo dziękuję :) Jak już kiedyś napisałam, nie jestem zwolenniczką jakichkolwiek łańcuszków, dlatego "nie podam dalej". W ramach podziękowania za zaproszenie kilka faktów o mnie:

  1. Mam trzy siostry i jednego brata
  2. Mam 178 cm wzrostu
  3. Lubię klimaty Edwarda Burnsa (filmy, styl, głos... - całokształt :)
  4. Długo się oswajam
  5. Nie słodzę herbaty ani kawy
  6. Lubię kino francuskie
  7. Mieszkam na 6 piętrze
  8. Lubię tańczyć
  9. Nie znoszę zapachu krewetek
  10. Kiedyś namiętnie słuchałam The Kelly Familly (do dziś szczerze kibicuję Paddyemu :)
  11. Nie wierzę w przesądy, ale czarny kot na drodze nie poprawia mi humoru :)
  12. Lubię długie piesze wędrówki (zwłaszcza te z ogniskiem)
  13. Lubię trailer z filmu Somewhere


  14. Wczoraj skończyłam 33 lata :)


9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Jak to mówią - lata Chrystusowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za odpowiedzi. Też lubię spacerować barrrdzo i Paddy Kelly również był moim ulubieńcem, ale przebił Go Robbie Williams :) Również uwielbiam tańczyć :) Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji 33 urodzin, spełnienia marzeń, albo chociaż tego jednego największego, bo zapewne takowe masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna rodzinka:) Lubię takie liczne klany:) Też nie słodzę i tańczę sobie. Wszystkiego najlepszego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego!
    I dziękuję za odsłonięcie kart ;) Francuskie kino lubię bardzo, nie słodzę, pan Burns nic mi nie mówi, więc czas sprawdzić, któż to taki. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie oczarowały jego Purple Violets, Sidewalks of New York, Looking for Kitty i tak już zostało, bo nie wszystkie jego kreacje są aż tak bardzo. Ale sam jego głos i aparycja mi chyba wystarcza ;). Edward Norton, Ralph Fiennes i Leonard DiCaprio - to samo ;)

      Usuń
  7. Napisałam Ci wcześniej komentarz ale widzę, że coś mi nie wyszło- wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...