poniedziałek, 18 listopada 2013

Zrób to sam: Tutu


Jest idealne na bal, przyjęcie czy urodziny, bo każda dziewczynka wygląda w nim zjawiskowo. Tutu to także wdzięczny temat do domowej sesji fotograficznej. To dla Klary wyczarowałam w niecałą godzinę. Zużyłam 3 rolki  tiulu* o długości 9 m i szerokości 15 cm. Jako wstążkę wykorzystałam stary pasek pleciony ze sznurka w różowym kolorze. Tiul nawinęłam na okładkę segregatora i wystarczyło jedno przecięcie aby powstało 57 odcinków o pożądanej długości (długość spódniczki to połowa długości odcinka!). Znaleziony na YouTube filmik NashvilleWraps pokazujący jak zrobić tutu zamieszczam na końcu posta.
15 zł, zero szycia, radość tworzenia, czarowny efekt i szansa na bajeczne zdjecia - naprawdę szczerze polecam :)






* tiul kupiłam w sklepie z dekoracjami weselnymi po 4,80 zł za rolkę

PS
Dogęściłam swoje tutu, i trochę pozmieniało się w poście :)


10 komentarzy:

  1. Śliczne to Tutu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaje uroku :)
    Mam w planie zrobić taką dla Miśki od dawna, ale coś nie mogę się za to zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale super! Nie wiedziałam, że taką spódniczkę można zrobić samodzielnie bez szycia.Świetna Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukałam w internecie jak robi się taką spódniczkę. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się gdzie można kupić, ale teraz wiem że będę robić takie sama:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zabawa, pięknie wykonałaś spódniczkę dla córki, może i mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja dużo młodsza siostra ostatnio zaczeła chodzic na balet i przydałaby jej się taka :) Próbuję przekonać mamę, żeby jej zrobiła, ale wcale mi nie wierzy że to takie proste!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...