niedziela, 1 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy


Od kilku lat mam wrażenie, że magia świąt, którą kiedyś czułam gdzieś mi umyka. Prezenty kupowane na ostatnią chwilę, kartki zastąpione SMS-em wysyłanym w Wigilię, przygotowania kulinarne ograniczone do makowca, bo przecież wigilia u mamy… STOP! Najwyższa pora aby przywrócić świętom Bożego Narodzenia ich magię. Oto mój dwudziestoczterodniowy plan działania może kogoś zainspiruje ;)
  1. "Uruchomić" kalendarz adwentowy (zrobione ;)
  2. Zrobić cukier waniliowy do świątecznych wypieków
  3. Utworzyć palylistę ulubionych piosenek świątecznych
  4. Przygotować miłe drobiazgi na mikołajki dla bliskich
  5. Upiec ciasto
  6. Odwiedzić bliskich (z ciastem ;)
  7. Wesprzeć akcję Caritas „Tak, pomagam”
  8. Zrobić listę świątecznych podarunków
  9. Udekorować mieszkanie świątecznymi akcentami
  10. Zamówić prezenty dla bliskich
  11. Kupić prezenty dla bliskich
  12. Ustalić z mamą menu świąteczne
  13. Wybrać kartki świąteczne
  14. Wypisać kartki świąteczne
  15. Zaopatrzyć się w świecę Caritas i opłatek wigilijny
  16. Wysłać kartki świąteczne
  17. Kupić choinkę
  18. Przygotować z Klarą ozdoby choinkowe
  19. Ubrać choinkę
  20. Obejrzeć razem z A. To tylko miłość
  21. Zapakować prezenty
  22. Zrobić świąteczne porządki
  23. Przygotować potrawy wigilijne
  24. Obejrzeć z Klarą wigilijną bajkę
W miarę potrzeby plan może ulegać modyfikacjom, bo w życiu trzeba być elastycznym ;)


7 komentarzy:

  1. Punkt nr 1 wykonany i u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdę mówiąc też układam sobie taką listę, może w tym roku zrezygnuję skoro już to zrobiłaś za mnie:P rzeczywiście świąteczny klimat gdzieś zanika, mimo że wkoło mnóstwo świecidełak, choinek i lampek, galerie, sklepy i wystawy toną w bożonarodzeniowych stylizacjach. Ale to nie to samo co kiedyś, gdy czekało się na choinkę w dużym pokoju, zapach igieł i ubieranie świątecznego drzewka:) też mi tego brakuje! i pierwszy raz w życiu tęsknie za śniegiem, mam nadzieję ze chociaż jakieś 2 dni przed wigilią zrobi się biało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, śnieg dodałby świętom dużo uroku, ale on zawsze u nas jakoś nie w porę ;)

      Usuń
  4. właśnie sporządzam podobną listę, najgorzej że część prezentów już musiałam zebrać i pakować do wysłania, bo dłuuugo idą... a czas przed świętami zawsze jakiś taki "na haju", śmiga zamiast płynąć, menda jedna... A na realizację pkt. 20 czekam już, jak co roku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W punkcie 20 u nas mógłby być Kevin :)
    Nie może być świat bez niego .... hihi

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...