czwartek, 5 grudnia 2013

Moja kosmetyczka: Dernilan


Jakiś czas temu borykałam się z problemem pęknięcia skóry dłoni tuż obok paznokcia. Pęknięcie było dość głębokie, bolesne i bardzo dokuczliwe. Poszukując specyfiku na swoją dolegliwość odkryłam krem Dernilan. Praktycznie już po dwóch dobach od pierwszej aplikacji moja przypadłość stała się tylko bolesnym wspomnieniem. Dzięki dalszemu wieczornemu stosowaniu kremu Dernilan omija mnie w tym roku problem skóry rąk, który często pojawiał się u mnie w sezonie jesienno-zimowym pomimo profilaktyki w postaci stosowania kremów drogeryjnych, witaminy A i rękawiczek (choć przyznaję szczerze, że nie mam nawyku częstego kremowania rąk, a i rękawiczek też czasem potrafię zapomnieć ;) Dernilan świetnie zmiękcza także skórę stóp. Dodatkowo jest niedrogi (~ 10 zł) i polski. Jedynym minusem kremu może być dość mocny kamforowy zapach, choć mi on akurat nie przeszkadza. Ponieważ Dernilan to preparat leczniczy nie jest przeznaczony dla kobiet w ciąży i karmiących, ale wszystkim pozostałym szukającym cudownego kremu do rąk naprawdę szczerze polecam !


10 komentarzy:

  1. O widzisz, moja mama ma wiecznie popękane wokół paznokcia tak jak piszesz, to muszę jej zafundować ten specyfik, bo boli ją to jak piernik :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, krem z pewnością pomoże.

      Usuń
  2. Sprawdzę na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maść też jest świetna! Śmierdzi jak ziemia do kwiatów, ale działa cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wypróbowałam już chyba wszystkie kremy do rąk...
    Dłonie ciągle mam jakbym cały dzień myła naczynia i nie wiadomo co jeszcze.
    Wypróbuję ten kremik, może pomoże :)
    Mam też chęć skusić się na kultowy L'occitane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przyniesie ulgę :)

      Usuń
  5. coś dla mnie, milion razy na dobę myję ręce i one się mszczą

    OdpowiedzUsuń
  6. do rąk jeszcze jakoś dam radę znaleźć coś w drogerii, ale do stóp nic mi nie pomogło. Ide jutro i kupuje ten dernilan, może właśnie podałaś mi przepis na szczęście:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ten krem poleciła kiedyś kosmatyczka, rzeczywiście pomaga:) Jeśli chodzi o krem do rąk na codzień , ja też zawsze miałam peoblem w tym okresie z suchą skórą aż kiedyś dostałąm krem do rąk z bodyshopu. zapach ma okropny, cena też nie najniższa, ale jest wydajny i działa cuda wystarczy użyć go raz dziennie, nawet po umyciu rąk dlonie są nawilżone

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zastanawiam się czy nałożyć na twarz, w końcu alantoina, witamina pp, kwas salicylowy.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...