czwartek, 19 grudnia 2013

Pomysł na śniadanie #10: Owsianka z suszoną żurawiną

Szczerze powiedziawszy to przez przypadkowy dodatek żurawiny do owsianki zaczęła się moja miłość do tej przysłowiowej papki. Na naszym stole gości dość często, bo wbrew pozorom jej jedzenie to smaczna przyjemność. Przyrządzam ją na wiele sposobów. Ta z żurawiną jest po prostu słodka :)



Owsianka z suszoną żurawiną

składniki:
500 ml mleka
8 łyżek płatków owsianych
6 łyżeczek suszonej żurawiny

przygotowanie:
Do garnka wlać mleko i zgotować. Dodać płatki owsiane, żurawinę i gotować kilka minut często mieszając. Zostawić pod przykryciem na minimalnej mocy grzania bądź wyłączonym ciepłym palniku przez 10 - 15 minut. Polecam !

4 komentarze:

  1. Przed chwilą zjadłam coś podobnego. Płatki owsiane z mlekiem, suszonymi bananami i kawałkami czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham owsianki!!!! nie wyobrażam sobie śniadania bez niej od kilku tygodni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi, że mam w szufladzie owsiankę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj przed chwilą skończyłam jeść owsiankę. Tylko, że ja jadłam truskawkową z firmy MY10. Jutro rano przetestuję Twoją i dam znać czy mi smakowała, na 100% będzie smakować, bo uwielbiam owsianki. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...