środa, 8 stycznia 2014

Liebster/Versatile Blog Award #3

Otrzymałam kolejne nominacje Liebster Blog Award. Nominowała mnie T.rzydziestka (moje lata trzydzieste) i Redhead87 (Redhead87). Bardzo dziękuję :) Jak już napisałam "nie podaje dalej", a w ramach podziękowania za wyróżnienia moje odpowiedzi:

na pytania 30-tki:
  1. Jak nagradzasz siebie? dobrą książką i kawą
  2. Co w tym momencie jest w Twojej torebce? portfel, rękawiczki i chusteczki na pewno...
  3. Dlaczego jesteś wyjątkowa? bo jak każdy jestem egzemplarzem unikatowym ;)
  4. Bez czego nie wychodzisz z domu, a jak tego zapomnisz to MUSISZ się wrócić? po portfel jeśli wychodzę po zakupy ;)
  5. Czego nie lubisz dostawać w prezencie? ubrań i bibelotów
  6. Jaki jest Twój ulubiony zapach? opium
  7. Cofasz się w czasie, siedzisz przy stole z Kleopatrą. O czym rozmawiacie? zapytałabym Kleopatry jak wodzić mężczyzn na pokuszenie ;)
  8. Jaką komedię mi polecasz? Imię (Le Prénom 2012)
  9. Jakiej nowej umiejętności chciałabyś się nauczyć? szycia na maszynie
  10. Jaki jest Twój ulubiony cytat? ostatnio: Rób to, co możesz, tym, co posiadasz, i tam, gdzie jesteś. Theodore Roosevelt

  • Czym jest wg Ciebie próżność? przerośniętym ego


    1.  i na pytania Redhead87:
      1. Dlaczego jesteś zadowolona ze swojego życia? bo jest :)
      2. Najważniejsze w drugim człowieku jest dla mnie... szczerość i otwarty umysł
      3. Człowiek z którego biorę przykład to... prawie każdy człowiek czegoś mnie uczy, ale staram się żyć po swojemu
      4. Od razu po przebudzeniu myślę o... kawie
      5. Rzecz której nie zrobiłabym nigdy w życiu to... z pewnością nie napadnę na bank, chociaż podobno nigdy nie mów nigdy ;)
      6. Czego nigdy nie wybaczyłabyś swojemu facetowi? Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono, dlatego nie wiem
      7. Co jest Twoją największą wadą? czasem zbyt łatwo odpuszczam
      8. Gdzie się kończy Twoja cierpliwość? nawet nie wiem czy się w ogóle zaczyna ;)
      9. Na co wydałabyś pierwszy zarobiony/wygrany milion? zrealizowałabym biznes plan, który trzymam w szufladzie ;)
      10. Wymarzone imię dla dziecka to... Klara
      11. Gdy jestem wściekła... wychodzę

      I jeszcze siedem faktów o mnie z tytułu wyróżnienia w zabawie Versatile Blogger Award. T.rzydziestko (moje lata trzydzieste), bardzo dziękuję ;)

      1. Nie mam ręki do kwiatów doniczkowych
      2. Lubię głos i look Bryana Adamsa
      3. Namiętnie śledziłam losy zbuntowanego anioła
      4. Nigdy nie spałam w namiocie
      5. Lubię kina studyjne
      6. Nie lubię ciemności
      7. Mam roczną kolekcję burdy (2011/20012), chociaż nie potrafię szyć (jeszcze ;))

        4 komentarze:

        1. tyle wiem o sobie, ile nas sprawdzono - przypomniałaś mi ten, jakże trafny cytat...

          OdpowiedzUsuń
        2. No to już pierwszy krok z tą burdą zrobiłaś :) teraz jeszcze tylko maszyna do szycia i możesz szaleć :P Kup maszynę jeszcze dzisiaj. Zaszalej! a co tam :)

          OdpowiedzUsuń
          Odpowiedzi
          1. Maszynę też już mam, więc może wkrótce w końcu coś uszyję ;)

            Usuń
          2. no to czekam na pierwsze szycie :)

            Usuń

        LinkWithin

        Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
        Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...