czwartek, 2 stycznia 2014

Tajemnice sukcesu

Nowy rok to czas postanowień. Aby zwiększyć szanse ich realizacji rozpracuj je na kartce, nie zdradzaj nikomu, a przede wszystkim popracuj nad samodyscypliną, bo to właśnie ona jest matką sukcesu. To co masz, to gdzie jesteś, to co będziesz mieć i to gdzie dojdziesz zależy od Ciebie, dlatego „Rób to, co możesz, tym, co posiadasz, i tam, gdzie jesteś” (Theodore Roosevelt) Zapamiętaj: „Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć” (Kevin Hogan), a przecież

 

Moja koleżanka z początkiem każdego roku zwykła mawiać „Nowy rok, nowe możliwości”, dlatego zorganizuj się i wykorzystaj je do cna. „Nie czekaj. Pora nigdy nie będzie idealna” (Napoleon Hill) i 


(...), ponieważ każde odrzucenie niewłaściwej próby stanowi kolejny krok naprzód(Thomas Alva Edison), a „Twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie” (Abraham Lincoln). I „Trzymaj się z dala od ludzi, którzy próbują pomniejszać twoje ambicje. Mali ludzie zawsze tak robią, a naprawdę wielcy sprawiają, że czujesz, że i ty możesz być wielki” (Mark Twain). Powodzenia ;) 



9 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) Najważniejsze to chcieć coś zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama prawda! Świetnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie planuję nic w tym roku. zero planów, założeń...nic. spokój ducha i umysłu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa dobra motywacja! Słowa Hogana chyba najbardziej do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujący wpis :)
    Ja również uważam, że Nowy Rok to nowe możliwości, nowe cele i nowe osiągnięcia :)
    Aczkolwiek czytałam, że lepiej jest podzielić się z kimś swoimi celami. Podobno pomaga to w mobilizacji i realizacji celów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo to prawdziwe, co napisałaś :) Ja jednak w tym roku trochę odpuszczam, nic na siłę, a Tobie życzę żeby się spełniło wszystko co zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze to mieć jakiś cel w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja doskonale wiem co chcę i dążę do celu, realizuję powoli moje postanowienia ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaaak, a co masz zrobić od jutra zacznij już dziś, będziesz jeden dzień do przodu :)

    poza tym nominowałam Cię do versatile blogger award :)

    http://mojelatatrzydzieste.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...