czwartek, 9 stycznia 2014

Zrób to sam: Organizer


Co roku przeszukiwałam sklepowe półki mając nadzieję, że w końcu znajdę kalendarz na miarę moich potrzeb, tzn. taki, który będzie posiadał odpowiednią ilość miejsca na zapiski dla jednego dnia (m.in. plan dnia), dawał możliwość zaplanowania tygodnia (m.in. tygodniowe menu), a także będzie miał miejsce na moje comiesięczne listy celów, zakupów i inspiracji. Ponieważ zawsze poszukiwania kończyły się pójściem na kompromis, w tym roku postanowiłam wykonać organizer samodzielnie i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z rezultatu własnej pracy. Organizer wydrukowałam na formacie A6 i oprawiłam sprężyną metalową i plastikową okładką (przygotowanie - przycinanie kartek zajęło mi ponad 1h, koszt oprawienia to 5 zł). Z braku sprężyny odpowiedniej wielkości musiałam organizer nieco odchudzić, ale i tak jestem bardzo zadowolona z efektu i z przyjemnością w sierpniu dodrukuję i oprawię część II organizera (dla zainteresowanych pod poniższym zdjęciem link do pliku organizera).

Do pobrania: Klik!


10 komentarzy:

  1. podziwiam pomysłowość i cierpliwość:) Ja też borykam się z tym samym problemem:) Pozdrawiam i życzę wszystkiego co dobre w Nowym roku:)

    http://alelarmo.blogspot.com/ dla Mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow, super pomysł. osobiście nie stosuję terminarzy, bo właśnie nie są nigdy dość "moje". Twój zachęca skorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze idę na kompromisy a widzisz,okazuje się , ze ten kalendarzowy problem można świetnie pominąć ..., kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł. myślałaś, żeby oprawił ci go introligator?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiedziawszy to nie, może przy następnym razie. Dzięki za podpowiedź ;)

      Usuń
  5. Jest świetny! Chyba skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś, wiele lat temu, jeszcze na studiach, tez stworzyłam swój własny kalendarz/terminarz. Każdy dzień był oprawiony innym motywującym hasłem, były oznaczone ważne daty, itd. Przygotowanie go zajęło mi całą końcówkę roku [chyba robiłam go jakiś miesiąc, ale wtedy miałam dużo czasu wolnego].

    Dziś kupuję kalendarze, które odpowiadają mi najbardziej, a na inne sprawy, na które nie mam miejsca w kalendarzu, stwarzam dodatkowy notes. Zresztą, o tym będzie niedługo u mnie na blogu.

    Piękny Ci wyszedł Twój terminarz. Może w przyszłym roku pokuszę się o stworzenie swojego własnego, ale już nie tak dopracowanego, jak ten sprzed kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny organizer! Ja właśnie stworzyłam swój i mam nadzieje, że teraz lepiej będę zarządzać swoim czasem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...