poniedziałek, 3 lutego 2014

Liebster Blog Award #4

    Otrzymałam kolejną nominacje Liebster Blog Award. Nominowała mnie Katarzyna Ka (Magiczne Słowa) Bardzo dziękuję i przepraszam za zwłokę w odpowiedzi. Jak już napisałam "nie podaje dalej", a w ramach podziękowania za wyróżnienia moje odpowiedzi:
    1. Twoja ulubiona książka, piosenka, film? Ulubione z książek to m.in. Przepiórki w płatkach róży (Laura Esquivel), Przepis na małżeństwo doskonałe (Byron Katie). Piosenek ulubionych też zbyt wiele. Pierwsze, które przychodzą mi do głowy: Thought I'd Died And Gone To Heaven oraz Inside out (Brayan Adams). Moje filmowe klimaty to:  Przyjaciele z kasą, Z dystansu, Między słowami, Hanami - Kwiat wiśni, 25. Godzina i długo by jeszcze wymieniać ;) 
    2. Jakie Państwa chciałabyś zwiedzić? Portugalia, Włochy, Francja, Norwegia, Irlandia, USA i wiele innych.
    3. Co Cię najbardziej wkurza? Wyrastam z wkurzania się, biorę życie jakim jest i staram się nie dać sprowokować do złości, która wg mnie jest destrukcyjną emocją. Zrozumiałam, że nie zmienię świata, nie sprawię by ludzie myśleli tak jak ja chcę, a jedyne na co mam wpływ to ja i moje życie ;) 
    4. Czy Twoja praca jest Twoją pasją? Ciągle szukam.
    5. Jak zaczynasz dzień? Kawa, śniadanie, weryfikacja planu dnia.
    6. Do czego masz słabość? Kawa, internet.
    7. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu? Mam kilka umiarkowanych szaleństw na koncie, ale wierzę, że szaleństwo życia jeszcze przede mną :) 
    8. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa? Podróże małe i duże,  świadomość własnego rozwoju, mąż, córeczka, spotkania z rodzeństwem...
    9. Co robisz, gdy masz zły nastrój? Wychodzę.
    10. Cele na Rok 2014? Niestety nie zdradzę, bo mnie oficjalne deklaracje demotywują ;) 
    11. Kot czy Pies? Kot kojarzy mi się z niezależnością, a  pies z lojalnością. Cenię te dwie cechy, więc nie potrafię wybrać. Na marginesie: nie odczuwam potrzeby trzymania zwierząt w domu i trochę jej nie rozumiem. 


    5 komentarzy:

    1. Czytając zawsze można czegoś się dowiedzieć :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Dziękuję za odpowiedzi, bardzo miło się czytało ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. a jak tam twoje szycie na maszynie? masz już tą ściereczkę do kurzu?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Niestety nie, ale dzięki za doping ;)

        Usuń

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...