czwartek, 13 lutego 2014

Sieciowe znaleziska: Walentynki


Nie odczuwam walentynkowego ciśnienia do romantycznego świętowania tylko we dwoje, choć szczerze powiedziawszy nie mam nic przeciwko ;) Dla mnie Walentynki to okazja do celebrowania przyjaźni i czynienia drobnych przyjemności najbliższym, dlatego nie rozumiem oporu jaki budzi to święto wśród niektórych. Poniżej kilka walentynkowych sieciowych znalezisk, które być może kogoś zainspirują ;)

"Najbardziej romantyczna piosenka, jaką tylko można by sobie wyobrazić".*

Uroczy walentynkowy manicure.

Prosty i efektowny walentynkowy makijaż.

Słodkie bezowe serduszka.

Danie, które rozpali zmysły.  

Filmowa propozycja idealna na walentynkowy wieczór.

Miniporadnik na samotne walentynki.

Walentynkowe kolorowanki dla najmłodszych.

Sekret namiętności w długotrwałym związku.

10 sposobów na wspaniałą miłość.



* piosenkę  Je t'aime... moi non plus napisał Serge Gainsbourga na prośbę Brigitte Bardot, która poprosiła o "najbardziej romantyczną piosenkę, jaką tylko można by sobie wyobrazić" (źródło informacji)
 

3 komentarze:

  1. Podzielam Twoje niezrozumienie niechęci do Walentynek. Nie jestem zagorzałą wielbicielką, ale dziwi mnie takie negatywne podejście...
    Może się skuszę na makijaż przedstawiony w Twoim poście, bardzo lubię kreski z czerwonymi ustami tworzą zgrany duet! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba sekret namiętności w długotrwałym związku! Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda trafiłam tutaj już po Walentynkach, ale z niektórych linków jeszcze skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...