wtorek, 4 marca 2014

Zrób to sam: Memory

Kolorowe nakrętki oklejone kolorowym papierem i można zagrać w memory. Można też posortować kolorami, poukładać kształty. Niby nic, a zabawa gwarantowana. Polecam!


Do wykonania memory zainspirował mnie blog Dzieciaki w domu, a dokładniej ten post. Moje modyfikacje projektu: do wypełnienia nakrętek zamiast kolorowych gąbek wykorzystałam papier samoprzylepny zakupiony markecie (~6zł) i dodatkowo wykonałam pudełko będące całkiem sprytnym schowkiem na nakrętki.
Materiały potrzebne do zrobienia memory:


Na arkuszach papierów samoprzylepnych nadrukowałam kółka potrzebne do wypełnienia nakrętek oraz literki i kółka do ozdobienia pudełka (plik do wydruku tutaj), po czym wszystko powycinałam, poprzyklejałam i gotowe. Memory naprawdę zainteresowało i zajęło Klarę, dlatego szczerze polecam :)





PS
Bardzo oryginalna mozaika z nakrętek.


9 komentarzy:

  1. Przyda się do ćwiczeń kolorów! i to już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O świetny pomysł, lubię takie zabawki zrobione własnoręcznie. My niedawno bawiliśmy się tak http://maniamamowania.pl/uklad-sloneczny-ze-sznurka-i-masy-solnej-zabawy-dla-przedszkolaka/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś uwielbiałam robienie takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...