poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Sieciowe znaleziska: Wielkanoc

„© Depositphotos.com/Jan Pietruszka"

Dzisiejszy post jest niejako z potrzeby przywołania świątecznego ducha, bo coś z nim u mnie kiepsko w tym roku. Mam nadzieję, że te dzisiejsze znaleziska zaczarują świątecznie kogoś i mnie. Byłoby miło ;)

Niebanalne popisane pisanki i sprawdzony sposób na odbarwienie jajek, jeśli zechcesz spróbować ;)

Jaja, które stały się już dla mnie wielkanocną tradycją.

Ta babka wygląda naprawdę słodko.

Koszyczek, który skradł moje serce.

Wielkanocne drzewko z jajem.

Trzy wielkanocne wycinanki dla najmłodszych (pierwsza, druga i trzecia).

Bajeczne pisanki lakierem malowane.

"Szaleństwo", które zaczęło się od 18 jajek w 1965r ...

Mój sposób na żurek.
 
Jak uniknąć przejedzenia przy świątecznym stole  (większość rad w mocy).
  
 ;)


2 komentarze:

  1. chyba wykorzystam pomysł z lakierem do paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jeszcze jakoś nie czuję tych świąt... może jak zacznę baby piec, to i nastrój przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...