piątek, 2 maja 2014

„Niech żyje Polska!”


Z okazji Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej teledysk "Jednej Chwili' piosenki z projektu Panny Wyklęte na cześć kobiet - Żołnierzy Wyklętych. Utwór, jego przesłanie jak i historia samej "Inki" Danuty Siedzikówny skłania do refleksji. Teledysk pokazał mi mój brat. Dla mnie to prawdziwe cacko, w którym zakochałam się od pierwszego usłyszenia-zobaczenia i tak już od Wielkanocy pod nosem w domu czy na spacerze nucę "(...)Twego życia jedna chwila/ Życie wraca mi(...)". Zobaczcie i posłuchajcie sami, naprawdę szczerze polecam!



2 komentarze:

  1. Dzięki za tego linka... urzekająca jest ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech żyje w naszych sercach pamięć o tych których nie ma :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...